maanantai 8. lokakuuta 2012

Uusi viikko uudet kujeet ;)

    On se vaan aina ihanampaa, kun aurinko edes vilahtaakin eikä vain sada koko päivää. Sitä on itsekin paljon energisempi. Vaikkakin mulla on ihan oma aurinko, joka herää mun kainalosta joka aamu valaisemaan mun päivän. Voiko sitä olla itse mitenkään huonolla tuulella, kun toinen on tämän näköinen heti herättyään?



                    Siinä siis mun päivänsäde, pienin pennuista :)

  Viime viikolla tiistaina kävin ostamassa pojalle uutta sopivamman kokoista sählymailaa ja eiköhän siinä käynyt niin että tämä mamma käveli urheiluliikkeestä kassissa uusi ulkoilutakki itselle :D Kyllä se mailakin tuli ostettua! Mulla ei oo oikein sopivaa lenkkeilytakkia ollut, collegehupparissa kun on menty viime syksystä asti (no joo oli mulla hehtaaritoppatakki kovemmille pakkasille että sai masun lämpimään) ja siellä oli kivasti alessa takkeja. Muutamaa kokeilin ja parin värin kesken mietin pitkän aikaa, mutta loppupeleissä (myönnettäköön) hinta ratkaisi. Molemmat oli kyllä tarjouksessa ja puoleen hintaan, mutta turkoosin lähtöhinta oli 169 € ja tämän pinkin ihanuuden 99 €. Sain siis takkini alle viidellä kympillä :) ja mitä nyt olen lenkkeillyt viime viikolla ja tänään niin olen kyllä tyytyväinen ostokseeni.

                        
  Paljastettakoon tässä nyt samalla tämän nallukan naamataulukin,
  älkää säikähtäkö!

   Ensi viikolla onkin jo koulujen syysloma täällä (justhan ne koulut vasta alkoi!!!!). Muksuilla siis loma niin koulusta/kerhosta kuin harrastuskerhoista (tytöllä satusuti-kuvaamataidon kurssi ja pojalla sählykerho ja kokkikerho). Lauantaina mun äiti (mummi) tuleekin meille illasta ja tulee yökylään muutamaksi yöksi isompien lasten seuraksi. Me miehen ja pikku tyttelin kanssa suuntaamme sunnuntaiaamuna auton nokan kohti pääkaupunkiamme Helsinkiä. Mä en ole tästä reissusta monellekaan kertonut. Jotenkin ensin häpesin (juu en tiedä miksi) ja sen jälkeen kun tieto ajankohdasta varmistui niin en ole uskaltanut hehkuttaa asiaa ettei se vaan peruunnu, mikä olisi tässä vaiheessa suuri pettymys. Eli olen menossa Helsinkiin Sini Tarkkisen hoteisiin pariksi päiväksi!!!! Pääsin siis tällaiselle Boost me up-kurssille, mikä on räätälöity mulle tiivistetyksi kahdeksi päiväksi, kun mulle matkaa tuonne tulee kakspuol sataa kilsaa, niin ei siellä viitsi rampata joka viikkokaan. Saan uudet hiukset, kynnet, ripset jne ja toivon mukaan ison boostauksen tuolla kuralammikossa matelevalle itsetunnolleni. (Ette usko kuinka paljon vaatii, että kehtaan edes tuon edellisen kuvan laittaa läskistä itsestäni...). Paremmin tietoa aiheesta täältä . Mä niin odotan mitä ammattilaiset saavat aikaan ja mielenkiinnolla odotan lopputulosta. Saako edes ammattilaistiimi tästä pärstästä kuvauksellisuutta esiin :D   


2 kommenttia:

  1. Sullon hiano takki ! Ei vois paree olla, kun on pinkkikin vielä :D

    Jee, mä toivon että saat tolta kurssilta sen mitä haluat ja vielä vähän enemmän :) Sillä Nalluhan on aivan ihana Nallu, vaikka ei sitä itse taidakkaan tietää ;) *hali*
    Pidä hauskaa kurssilla ja nauti oikeen tosissas joka hetkestä :)

    VastaaPoista
  2. Uuset tamineet piristää aina, iteki just hommasin syksyksi teknisen kerraston ja uuden fleecen :)

    VastaaPoista