perjantai 12. lokakuuta 2012

Ylpeä äitinalle pähkäilee

  Äitinalle on täällä niin ylpeä pennustaan :) jos lukemisen oppiminen takkuaa pojan kiinnostuksen puutteen takia niin matematiikassa poitsu loistaa :) Toisesta kokeesta tuli täydet 30 pistettä!!!

  Pikku hiljaa pientä jännitystä viikonlopun suhteen on havaittavissa :D Eilen Sini laittoi viestiä sunnuntain ja maanantain ohjelmasta ja aikataulusta, tänään hänen pitäis vielä soitella. Nyt mun pitäis kotitehtävänä lähettää hänelle mulle mieluisia hiustyylejä ja vaatekokonaisuuksia. Oikeasti aika vaikea tehtävä, kun tykkään kyllä monenkinlaisista, mutta eri asia on mitä mun hiuksiin pystyy leikkaamaan, kun ovat niin ärsyttävän luonnonkiharat. Sama juttu vaatteista, kaikenlaisia kivoja on (ehkä liikaakin valittavaksi), mut mitkä niistä näyttää tällä vartalolla hyviltä niin johan valinnanvara väheni. Esim tästä tykkään


mutta eri asia on miten tuo leikkaus toimisi meikäläisen päässä ilman että tarvitsi hiuksia suoristella joka aamu raudalla :( Tai sitten jos raaskisi lyhentää tätä mun pehkoa niin tääkin on kiva


mut siitä en tuossa tykkää et hiukset tulee silmille ja väriä saisi tietysti olla reippaasti, lähinnä punaista tumman ruskean kera niin kuin tähänkin asti.

  Vaatepuoli onkin sitten vielä haastavampi...täytyy mennä siis eksymään netin ihmeelliseen maailmaan ja selaamaan eri vaatesivustoja.


3 kommenttia:

  1. Mullekkin kelpais tollaset turkit jos raaskisin leikkuuttaa ja jos joku tulis joka aamu fiksaamaan mun turkin tuon näköseksi :)

    Vaude, sullon matikkanero :) Onnea poitsulle, Mahtavaa !!

    VastaaPoista
  2. Sehän se juuri onkin ongelma, kun haluais sellaisen turkin ettei sille tarvis joka aamu tehdä muuta kuin vähän viispiikkisellä sipaista että kehtais ihmisten ilmoille, mulla aikaa oo sitä fiksailla ja puunailla joka aamu montaa tuntia :D

    VastaaPoista
  3. Koska se raportti tulee, Mää en malttais oottaa enää ! :)

    VastaaPoista